Gygax Magazine

No i będziemy mieli nowy magazyn o grach fabularnych! Gygax Magazine startuje w Sobotę. Impreza inauguracyjna odbywać się będzie w Nowym Jorku, ale ja oczywiście mam już mój weekend zaplanowany i niestety nie będę mógł się tam pojawić osobiście.

Słyszałem, że będzie tam kamera, i będzie można ogładać całą imprezę inauguracyjną przez sieć, ale niestety nie mam żadnych linków, pewnie pojawią się na stronie w Sobotę ;)

I warto wspomnieć, że tytuł nie jest zwykłym (jak by to określił Borejko) „skokiem na kasę”, ponieważ w operację zaangażowani są dwaj najstarsi synowie Gary’ego – Ernie i Luke.

Z tego co udało mi się dowiedzeić magazyn będzie kwartalnikiem i będzie mieć 64 strony. Tavis na Mule Abides ma parę szczegółow więcej, ale nawet i Cory Doctorow promował magazyn na Boing Boingu. Więc wydaje się, że nareszcie gwiazdy będą w porządku.

Dla tych pragnących większej ilości informacji – zapraszam na podłuchanie odcinka Jennisodes, lub spojrzenia na stonę Examinera. który ma więcej informacji na temat  zawartości pierwszego numeru i autorach poszczególnych artykułów.

Oczywiście nie bylibyśmy w XXI wieku gdyby Gygax Magazine nie miał oficjalnego konta na Twitterze.

Do przeczytania.

2 uwagi do wpisu “Gygax Magazine

  1. Polter nie ma Twittera, a jest na możliwie najwyższym poziomie.
    Warto wspomnieć że „skok na kasę” może mały, ale smród z onuc w familiji Gygaxowiczów przy zakładaniu tegoż był.

  2. Ano byl, ale teraz mnie troche sie podoba to, ze w produkcje zaangazowana jest masa mlodszych ludzi (do i po 30 stce). To wrozy dobrze prznajmniej z perspektywy przekroju, bo tak na pierwszy rzut oka to wygladalo by na to e to magazyn glownie o ODND / OSR.

Skomentuj

