Wicked Fantasy

Jeszcze pięć dni pozostało aby wesprzeć projekt Johna Wicka – Wicked Fantasy.

Wraz z najnowszym updejtem za 32.36 złotego (po kursie dzisiejszym dulara), dostaniemy:

  • Setting w PDF 
  • Soundtrack 
  • 20 (może nawet 30!) nowych archetypów
  • Savage Worlds Conversion Doc (tak – tak, do najpopularniejszej gry w Polsce*)
  • Dungeon World Conversion Doc
  • Opowiadanie Mikea Stackpolea
  • Opowiadanie Matta Forbecka
  • Nowelę autorstwa Wicka
  • Hero Lab stuff (cokolwiek by to było)
  • PDFa pełnokolorowej mapy settingu

Zdaję sobie sprawę, że jest to setting book do Pathfindera**, ale Wick rzadko kiedy zawodzi.

Ja bez problemu wyłożyłem dychacza, aby zobaczyć jego podejście do ras i świata heroic fantasy. A cały ten bałagan dodatków i darmowych dokumentów, który dosteniemy chcąc czy nie chcąć jedynie to tylko kolejny powód dla którego nie warto tak na prawdę zatrzymać tej kwory w portfelu. W NOwym Jorku to za dychacza nawet filmu w kinie byście nie uświadczyli.

*przynajmniej tak się wydawało około trzech lat temu

**najpopularniejszego systemu RPG po tej stornie oceanu (nie  sciemniam)

6 uwag do wpisu “Wicked Fantasy

  1. Faktycznie już PF przegonił D&D4? Fakt, teraz każdy Kickstarter jest tylko powered by PF albo ma na pierwszym miejscu konwersje na ten system, ale myślałem że jest podobnie jak u nas niby Savage są popularne a i tak większość ludzi gra w stare D&D i stare Warhammery ;)

  2. Jakoś nie jestem fanem ani Wicka, ani Pathfindera, wiec sobie postoję. A za tą dyszkę to ja wezmę żonę do kina ;) A to że z D20 można wycisnąć coś więcej, pokazał chociażby Green Ronin wcześniej.

  3. Ja chce zobaczyć Old Warhammer revival na skalę OSRu ;) (ale, pewnie w polsce popularność Warha nigdy nie spadła :D)

    Kopę lat Beamhit! Jasne, żę Green Ronin produkował na prawdę wysokiej klasy materiały do D20, ale widocznie nie klasą człowiek stoi w światku gier fabularnych. Ja Wicka też w miarę wybiórczo, bo na przykład całą jego karierę w Wicked Dead i te jego mini gry to mnie na prawdę mało obchodziły, ale już Orkworld czy HOuses of the Blooded to co innego.

    Możliwe, że ja po prostu ubię kolekcjonoweać settingi.

  4. Też lubię sobie czasami coś kupić, by było, a niekoniecznie mam w perspektywie możliwość poprowadzenia. Ostatnio chociażby pewien pierwszy system japoński na zachodnim rynku, który okazał się drugim ;) Ten, do którego dołożyłeś cegiełkę ;)

  5. Cegiełkę do noego dołożyłem chyba z cztery lub pięć lat temu. Całe to przedsięwzięcie zajęło prawie tak wiele czasu jak jednopodręcznikowa edycja Kryształów Czasu.

  6. Nyach nyach nyach… Jeżeli nie dłużej :P Jeżeli policzymy MiM numer pierwszy i rok wydania książkowego to mamy 5 lat. Tenra tłumaczyła się w bólach i męczarniach lat 7 jeżeli dobrze liczę ;)

    Ale co tam, napisałbym że to takie prawie polskie, ale byłbym niesprawiedliwy. FFG z hiszpańską Animą walczyła też z 5/6 lat.

    PS. A tak szczerze i tak całkiem na boku, to to co mnie najbardziej u Andego rozwaliło to ten Kickstarter na finiszu.

Skomentuj

