Torchbearer – Kickstarter

KarolinaWIP2 (1)

Obiecuję – to ostatni wpis o Torchbearze (w tym miesiącu ;).

Pod tym linkiem znajduje się strona projektu na Kickstarterze. Oficjalny start – jutro w południe czasu wschodniego wybrzerza (w Polsce to pewnie będzie około 18:00).

UlrikWIP3

I jeszcze oficjalna notka:

We’re launching our Kickstarter on Wednesday May 1st at 12 PM, New York Time. It’ll run for 30 days.
In addition to the regular books, we plan on releasing 200 signed and stamped books, but we’ve limited the initial lot to 50 books to ensure that our friends across the globe get a shot at scoring one.
We’ll release another lot of 50 signed and stamped books on Thursday, May 2nd at 9 AM for our European friends. We’ll release another lot of 50 on Friday, May 3rd at 7 PM for our Australian friends.
We’ll release the final lot of 50 at a time to be determined by us based on demand.

Advertisements

10 uwag do wpisu “Torchbearer – Kickstarter

    • Z pieniedzmi wiemy ze nie bedzie zbyt wielkiego problemu. Najgorsza sprawa to jak zawsze wysylka. Szczegolnie w tym przypadku, kiedy nie wypuszczamy limitowanej edycji 200 – 300 kopii tylko ludzie maja mozliwosc zakupu tak wielu kopii jak im sie podoba. No i zasady pojawiaja sie po raz pierwszy rownoczesnie w formacie PDF jak i drukiem.

    • Wiedzieliśmy że ten projekt zostanie ufundowany. Niestety teraz to tylko problemy z dodatkową kasa bo każde zamówienie będzie trzeba wysłać (pdfow nie ma tak wiele sprzedanych, w porównaniu do wersji drukiem) a to zabiera czas 8-)

    • NIe wiem czy byles na stronie projektu, ale nie ma on zadnych pulapow czy tez dodanych profitow, bo po co to jest gra i jest ona kompletna gra.

      Zawsze mnie na kickstarterze wkurzalo to, ze gry sa fundowane niekompletnie i tak sa te kickstartery opracowywane. Wychodzi na to, ze jezeli gra nie osiafgnie danego pulapu to nie bedziesz miec jakiegos opisu settingu czy tez ilustracji bo nie zebrali oni ekstra kasy.

      PO co komu jeszcze jedna kostka albo koszulka.

      My wyszlismy z zalozenia, ze finansujemy gre i to kompletna gre. Nie ma zadnych specjalnych profitow (bo one tylko dodaja do kosztow u nas).

      • Właśnie nie widziałem tych pulapow i dlatego też pytam.
        Natomiast co do pełnej gry zupełnie się z Tobą zgadzam. Płace, więc powinienem mieć grę która w pełni działa.
        Co od lat jest dosyć rzadkie.
        Ale to temat na zupełnie inną dyskusję.
        W kazdym razie gratuluję sukcesu.
        Ps.Luke pracuje dla Kickstartera, prawda? Dobrze wyczytałem?

      • Istnieje takie prtzeświadczenie, że im więcej ludzie dają ci pieniędzy tym więcej fantów powinni dsotać. Dlatego też masa z tych projektów oferuje tanie śmiecie jako zachętę (ponieważ bądźmi szczerzy, koszty produkcji nie maleją). Ale osiągają pewien pułap po prostu człowiek dopłaca z własnej kieszenie (szczególnie jeżeli się zwleka z dostarczeniem produkty i tak jak na przykład niedawno w Ameryce poczta podnosi koszty wysyłki – co oznacza, że wszystkie projekty przed podwyżką już tracą część pieniędzy bo zostały ufundowane z myśla o stawkach niższych). Poza tym większa popularność = więcej roboty :D

        I tak, Luke pracuje w Kickstarterze, i go pewnie ROL też niedługo pozwie za to że to konflikt ionteresów itd.

Skomentuj

Wprowadź swoje dane lub kliknij jedną z tych ikon, aby się zalogować:

Logo WordPress.com

Komentujesz korzystając z konta WordPress.com. Log Out / Zmień )

Zdjęcie z Twittera

Komentujesz korzystając z konta Twitter. Log Out / Zmień )

Facebook photo

Komentujesz korzystając z konta Facebook. Log Out / Zmień )

Google+ photo

Komentujesz korzystając z konta Google+. Log Out / Zmień )

Connecting to %s