Torchbearer juz wydrukowany

photoJa tylko tak na chwilkę. Załączone dwa zdjątka wydrukowanego podręcznika do Torchbearera. Klawiatura w tle aby poświadczyć autentyczność zdjęć ;)

Kombo złoty foil + matowa okładka wygląda wyśmienicie! Wnętrze jest na nieco kremowym papierze, tak aby wyglądało to kapkę na starszy papier niż w rzeczywistości.

Wysyłka rozpocznie się prawdopodobnie w przyszłym tygodniu. Wszystkie kopie zostały podpisane i podstemplowane w zeszły weekend. Ja niestety nie zabrałem się jeszcze do szkicowania (mam 20 szkiców do zrobienia), nie mam pojęcia czemu ktokolwiek chciałby mieć coś naszkicowanego przezemnie, ale widocznie takie juz prawa rynku) możliwe że w prztszły weekend, bo praca ostatnimi tygodniami jest dość brutalna.

Teraz pozostaje jedynie zacząć pisać moją przygodę na BurningCon: The Pentaglacon , który już w przyszłym miesiącu.

I na zakończene zdjęcię ze środka (troszkę rozmazane, ale nic to!)

IMG_20130909_143833

 

3 uwagi do wpisu “Torchbearer juz wydrukowany

    • Zawsze będzie można jeżeli nie w Polsce to z leisure games lub brytyjskiego amazona ściągnąć. Nie mam natomiast pojęcia kiedy pojawi się w dystrybucji zapewne jakiś czas po tym jak backerzy dostaną swoje kopie.

Skomentuj

